Så blev det Marts, og det er på tide at gøre status for Februar mdr.

Den gode nyhed er at jeg har smidt 3,5 kg siden 31. januar, den dårlige er at det er 1,9 kg muskelmasse og 1,6 kg fedt.
Målet er selvfølgelig at bevare muskelmassen så godt som muligt, men 2 x sygdom og primært fokus på cardio/løb koster selvfølgelig på muskelmassen.

Samlet set har jeg smidt 4,6 kg siden nytår, så det går da den rigtige vej!  🙂

Samtidig har jeg fået bygget ekstra på min træning, både styrke og løb.

Mit træningsprogram er blevet udvidet, og jeg er begyndt at komme op kl 5 om morgenen 3 dage om ugen, for at træne. Det er hårdt at komme i gang, men fantastisk når det er overstået. Og på den måde kan jeg så presse 2 workouts ind på en hverdag, hvilket er helt perfekt!

Det nye træningsprogram ser sådan her ud:

 

Det giver:

2 x interval løb
3 x distance løb
4 x funktionel træning
1 x tung styrketræning

Det kniber dog med at få coretræningen på skinner, jeg mangler helt motivationen for at udføre den og mangler tit energi når jeg kommer til slutningen af mine workouts. Men det skal nok komme, små skridt!

Nu satser jeg bare på at det er slut med sygdom, så jeg kan holde mig til træningsplanen!

Jeg er i fuld gang med at ”Gear up” og forberede mig til OCR World Championship i Australien. Jeg er nødt til at forberede mig på alle muligheder, da det er umuligt at forudse hvordan det bliver. Det kan være alt fra minusgrader til +15.

Jeg laver en anden blog om alt mit gear snarest.

Status på indsamlingen

Det er helt fantastisk at mærke opbakningen! <3 Indsamlingen har indtil videre rundet:

4.587 kr.

I den nærmeste fremtid kommer der en stor artikel i Ekstra Bladet om min træning og mit Australien løb, og jeg håber det booster indsamlingen lidt 🙂

Du kan følge indsamlingen, og selv bidrage her: https://www.facebook.com/donate/1961840047478087/

Og selvfølgelig på www.løbforensag.dk


Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *